Informacije o vračilu
V primeru, da vam artikel naročen preko spletne trgovine ne ustreza, ga lahko vrnete v roku 15 dneh od prevzema naročila. Artikel mora biti v originalni embalaži, nepoškodovan in ne sme biti uporabljen.
Če želite artikel vrniti in s tem odstopiti od pogodbe nas o tem obvestite na info@muffindekor.si.
Pri vračilu artikla je edini strošek potrošnika cena dostave vračila artikla preko izbrane kurirske službe.
V kolikor bo artikel vidno rabljen, umazan, poškodovan, originalna embalaža polepljena z nalepko dostavne službe ipd. si pridružujemo pravico do znižanja kupnine oz. zavrnitve odstopa od pogodbe. Če je embalaža odprta, mora biti izdelek v stanju kot nov, brez znakov uporabe.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.
Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
Postopek lahko sprožite tudi preko nas v tem primeru nas o tem obvestite na info@muffindekor.si najkasneje v roku 7 delovnih dni od prejema artikla.
V primeru, da v paketu niste prejeli vseh naročenih artiklov nam nemudoma pošljite sporočilo na info@muffindekor.si ali uporabite spletni obrazec za kontakt.
V nekaterih primerih se lahko zgodi, da smo zaradi količine ali vrste artiklov vaše naročilo odposlali v dveh različnih paketih, ki morda ne prispeta isti delovni dan.
V primeru, da smo pri pakiranju naročila storili napako bomo vaš izdelek nemudoma odposlali, lahko pa se odločite tudi za odstop od pogodbe in zahtevate vračilo kupnine za artikel, ki ni bil dostavljen.
Trudimo se zagotavljati točne in jasne informacije o prodajnih artiklov naših dobaviteljev na naših spletnih straneh. Če menite, da artikel, ki ste ga prejeli odstopa od oglaševanega in ali gre za stvarno napako nas obvestite na info@muffindekor.si
Poglavje o stvarni napaki velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene pred začetkom uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je pred 26.01.2023.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu.
Za več informacij o reševanju sporov obiščite kliknite tukaj.
Platforma je naročnikom dosegljiva preko spodnje povezave:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Več informacij:
Sledenje naročilu
Sledi svojemu naročilu in dostavi.
Vse o dostavi
Informacije o dostavi paketov.
Vračila in reklamacije
Preveri pogoje vračil.
Ostale informacije
Vse o nakupu pri nas.